HDR Bracketing-Magic Lanter + Canon 60D+HELIOS 58 MM, F/2

Ma sikerült az idővel úgy gazdálkodni, hogy feltelepítettem a Magic Lantern-t a 60D-re.
Már jó ideje vágytam rá.

Az első dolog ami izgalmasnak tünt az a HDR sorozat.
Tehát a testre szabható beállításoknál megszabtam, hogy 3 kép készüljön, 2EV lépésközökkel, 2s. os várakozással mindegyik közt.



Az alany az ablak párkányán csücsülő Cosina CS-1+HC AUTO EXAKTAR f/2,8 -k bajonettes lencsével.
Éppen kibányásztam a gombelemeket belőle, hogy holnap cserélni tudjam, valamint filmmel feltöltsem a kipróbáláshoz.

A hely is kiválló volt.
Bent sötét, kint erős fény amit árnyékol az erős sötétítő. Na pont ide kell a HDR.

Hogy még csicsásabb legyen a dolog, a 60D re egy m42-es MC HELIOS-44M-6 tipusu 58mmm f/2 lencsét csavartam.

Rekeszelőválasztást használtam, és a gép fénymérőjére hagyatkozva elindítottam az expósorozatot.
Ime a 3 eredeti JPG:

f/2, Iso:3200, 1/1000s
Fénymérés a függönyre
f/2, Iso:3200, 1/4000s
Kiexponálva az ablakbeli kilátás
f/2, Iso:3200, 1/250s
Kiexponálva a váz

 Mindezt a Photoshop rakta össze, amit Lightroom feldolgozással egy kicsit simítottam.

-műveletek: -árnyékok és csúcsfények, szintgörbe, szintek, perem sötétítés, szinkorekció

Itt a végeredmény.



Megjegyzések

Kozma Erzsébet üzenete…
Ez remek lett! További jó kísérletezgetést.:-)

Népszerű bejegyzések